не знам ,аз оня ден катерих подбалканската че ходих по риби и по Жребчево беше 38 градуса и по черният път си минава 90 градуса колата и се включва перката и си е нормално,аре да я духа вятъра в дижение да с еохлажда допълнително ама не,и другото което е 38 си е жега всичко е нагрято и асфалт и колата и частите по колата,метала е топлопроводим...в задръстване лятото също загряват,абе всички коли загряват,аз смених термостата и си седи на 80 градуса като пътувам и как вляза в града и покарам на по-ниска предавка с бавна скорост и поседя некъде и почва да загрява веднага,всички коли дет съм карал са така.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Шаш и паника.... прегрява кочинaта!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщениеето моето решение със загряването, като видя че отива над 90 пускам докато са изстуди до 70 и спирамAlfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Тази вечер май стана ясно откъде е прегряването. Взе да изхвърля водата през капачката докато водата е на 70-80*. На празен ход докато работи видимо се покачва нивото в казанчето, подам ли и газ и задържа, нивото пада и почват да излизат балончета във водата, а пусна ли гаста изведнъж изригва водата и излиза от казанчето.Според мен е спукана глава.
Перката се включва през 20-30 секунди и върти доста докато я охлади.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеТази вечер май стана ясно откъде е прегряването. Взе да изхвърля водата през капачката докато водата е на 70-80*. На празен ход докато работи видимо се покачва нивото в казанчето, подам ли и газ и задържа, нивото пада и почват да излизат балончета във водата, а пусна ли гаста изведнъж изригва водата и излиза от казанчето.Според мен е спукана глава.
Перката се включва през 20-30 секунди и върти доста докато я охлади.
Това с гарнитурата на главата или със самата глава е ясно и не го коментирам. В края на краищата си има много лесен начин да се види, дали е от гарнитура или глава.
Искам да се спра на друга причина, на която рядко се обръща внимание.
Понятието е известно като "малък отвор".
Под тоя знаменател попадат както запушени радиатори, така и щуцери и маркучи по охладителната система, включително и запушвания от лайна по главата. Всъщност, последните са фактор за горене на гарнитури и кривене на глави.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСега се зачетох по темата!
Това с гарнитурата на главата или със самата глава е ясно и не го коментирам. В края на краищата си има много лесен начин да се види, дали е от гарнитура или глава.
Искам да се спра на друга причина, на която рядко се обръща внимание.
Понятието е известно като "малък отвор".
Под тоя знаменател попадат както запушени радиатори, така и щуцери и маркучи по охладителната система, включително и запушвания от лайна по главата. Всъщност, последните са фактор за горене на гарнитури и кривене на глави.и се слави с това че лесно прегрява. просто му е дошло времето за ревизия.
точка
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеТази вечер май стана ясно откъде е прегряването. Взе да изхвърля водата през капачката
когато говорихме за морето и палмите .
Дано я оправиш скоро .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщениеЕ ти си го предвиди преди два три дникогато говорихме за морето и палмите .
Дано я оправиш скоро .
Имам 3 стари глави и ако една или две от тях са читави ще я правя.Ако ли не отива за скрап.Въобще няма да се занимавам повече!Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениебе тоя двигател е ламя с няколко главии се слави с това че лесно прегрява. просто му е дошло времето за ревизия.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеПросто си знам какво мога да очаквам от нея.
Имам 3 стари глави и ако една или две от тях са читави ще я правя.Ако ли не отива за скрап.Въобще няма да се занимавам повече!
Ще я бъде ли или да търсим друга ?Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщениеBoby имаме ли присъда ?
Ще я бъде ли или да търсим друга ?Купих глави от 155 97г. и има много разлики в сравнение с мойте.Шлайфам кобилици, дюзи сменям абе малко промени ще има пък да видиме дали ще заработи( и за колко време
).Правя снимки та ще гледаме после.Ако не стане ще търся нова.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Вече придобих впечатления от този ремонт.До момента вече 600км двигателя се държи много добре.Върви с лекота, прави ми впечатление, че няма абсолютно никакъв пушек.Настъпвах я на баир пред фаровете на един камион и пушек нямаше никакъв.Температурата варира м/у 80-90*.Ще видя как ще разхода.Надявам се да падне.
---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:45 ----------
Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщениеИма си начин за диагностициране на това точно коя глава е с пукнатина.Аз съм го установявал на не един ВМ след като големите "специалисти" с проверката за херметичност са дали положително заключение.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Браво Боби, радвам се, че е станала колата. Дано вече само да те слуша.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
Comment